Je helpt met de afbraak van de camping. Je zorgt ervoor dat je op tijd bent voor de briefing en denkt steeds aan de veiligheid. Je bent verantwoordelijk voor het materiaal dat je uitleent en volgt de aanwijzigingen van de verantwoordelijken. Veiligheidsschoenen zijn absoluut verplicht!
Deze functie is gevarieerd. - Jullie bewaken de backstage ingang van onze Stupcamping: Enkel toegang verlenen aan stupmedewerkers met witte bandjes. - Jullie onderhouden het sanitair en douches van de stupmedewerkers. - Kampeerders die EHBO nodig hebben melden jullie aan en leiden hen naar de EHBO zone (tirolertent) - Jullie openen de poort aan de Putvennestraat wanneer jullie via de walkie daartoe verzocht worden.
Jij zorgt voor controle op de wandelweg richting camping B. Je bemant het kruispunt tussen de wandelweg naar Camping B en de kinderboerderij. Je weet duidelijk wie je mag doorlaten en wie niet: crew en fietsers mogen door, festivalbezoekers niet. Voertuigen worden nooit doorgelaten op de wandelweg. Omdat de bospost verder verwijderd ligt van de camping, neem je best water of frisdrank en enkele boterhammen mee naar je post. Te bereiken via Inkomzone B.
Jij helpt mee met de bereiding van de warme maaltijden voor de eigen medewerkers. Daarnaast zorg je ook voor de bevoorrading van de boterhammenstand voor de kampeerders en eigen medewerkers. Je zorgt voor een vlotte werking in de eetzaal, opdienen, afwassen en opkuisen.
De coördinatiecel is het centrum van het communicatie- en beslissingssysteem. Alle communicatie komt en vertrekt vanuit deze cel. Vragen en opmerkingen via de walkies worden door jou behandeld en in samenspraak met het hoofd van de cocel opgelost. Je staat in contact met de organisatie van Pukkelpop voor algemene coördinatie en roept de security of technische dienst op indien nodig. Belangrijk dus! Kom ruim op tijd om de werking goed te leren kennen.
De flexploeg kan op ieder moment overal ingezet worden als versterking. Je moet je beschikbaar houden en de procedures van alle verschillende taken doorgenomen hebben. Het gaat om allerlei functies, onderhoud backstageruimte (sanitair, ...), controle buitenrand, beheer wandelweg en flexibele bemanning van drukke posten. Wanneer je geen specifieke taak hebt, sta je steeds klaar aan het Stup Office.
Jij bent de bartender van Paradise City. Je zorgt voor drank en boterhammen voor de crew als een goede gastheer. Wie geen boterhammenbandje heeft, betaalt € 1 voor 1 drankje of 2 boterhammen. Je beheert de uitleen- en bewaardienst, je houdt de toog proper en vertelt enkele moppen indien nodig. Je houdt goed de administratie en kassa bij en vraagt steeds een identificatiebewijs bij uitlening. Je maakt een stock en kassaverslag bij aanvang en slot van de shift.
Nachtbewaking van materiaal tijdens opbouw en afbraak. Om het uur controleer je de verschillende locaties op de camping. Daarnaast voer je kleine opbouw- en afbraakwerken uit. Je blijft steeds wakker en bent aanwezig op het terrein.
Je helpt met de opbouw van de camping. Je zorgt ervoor dat je op tijd bent voor de briefing en denkt steeds aan de veiligheid. Je bent verantwoordelijk voor het materiaal dat je uitleent en volgt de aanwijzigingen van de verantwoordelijken. Veiligheidsschoenen zijn absoluut verplicht!
Proper sanitair is voor kampeerders héél belangrijk. Jij zorgt voor een korte, snelle schoonmaak na elk gebruik en 1 grondige schoonmaak van 2 daartoe afgesloten douchecabines per shift of indien nodig. Per shift is er 1 verantwoordelijke voor de vrouwendouches, 1 voor de mannendouches, 1 voor de vrouwenwc’s, 1 voor de mannenwc’s. Iedereen werkt samen.
Om te weten welke douches gebruikt zijn en moeten schoongemaakt worden beheren jullie een systeem met tokens.Proper sanitair is voor kampeerders héél belangrijk. Jij zorgt voor een korte, snelle schoonmaak na elk gebruik en 1 grondige schoonmaak van 2 daartoe afgesloten douchecabines per shift of indien nodig. Per shift is er 1 verantwoordelijke voor de vrouwendouches, 1 voor de mannendouches, 1 voor de vrouwenwc’s, 1 voor de mannenwc’s. Iedereen werkt samen.
Om te weten welke douches gebruikt zijn en moeten schoongemaakt worden beheren jullie een systeem met tokens.Dit is het centrale punt voor allerhande administratie. Naar medewerkers toe is dit het aanspreekpunt van de organisatie. Het secretariaat zal instaan voor: toezicht gehouden op de aanwezigheid van de medewerkers (scannen). Verdeling van t-shirten voor medewerkers. Verdeling van medewerkersbandjes. Verdeling van walkie-talkies. Beheren van de inkomsten en opmaken van de respectievelijke kassa's in samenwerking met de financiële cel van het festival.
Als je werkt aan de tap van het festival ben je een buitenbeentje. Onze meeste medewerkers werken op de crewcamping.
Als je "Toog" hebt, werk je dan samen met de andere tappers op het festival.
Via onze verantwoordelijke Tommy Goessens (tgoessens@ stupvzw.be) krijg je dan de nodige informatie.
Jij wordt ingezet om problemen met elektriciteit, water en constructies op te lossen. Daarnaast kan je ingezet worden voor schrijnwerkerij etc... Je werkt nauw samen met onze externe partners en met Giel Wynants, de verantwoordelijke van de technische ploeg. Gebruik je eigen walkie-kanaal.
Je maakt kampeerders wegwijs naar hun slaapplaats (via coördinaten campingflyer), bewaart de rust en signaleert problemen aan de cocel. Gasbussen worden in beslag genomen bij controle. Je verdeelt en bevestigt vuilzakken en haalt afval (gescheiden) op. Wandel goed rond tussen de tenten en in het bosje. De terreinbegeleiding duidt steeds één algemene verantwoordelijke aan.
Je maakt kampeerders wegwijs naar hun slaapplaats (via coördinaten campingflyer), bewaart de rust en signaleert problemen aan de cocel. Gasbussen worden in beslag genomen bij controle. Je verdeelt en bevestigt vuilzakken en haalt afval (gescheiden) op. Je plaatst de campers kort bij elkaar. De terreinbegeleiding duidt steeds één algemene verantwoordelijke aan.